czwartek, 22 maja 2008

MPK jołł xDD czyli masowe wQrwienie xDD

No i jak tu sie nie wQrwic?? a ja sie wQrwiam xDD

Gdyby nie to ze mam darmowe przejazdy tramwajami i autobusami to bym chodził z buta, przecież każda z dewot powinna być snajper ledwo co postawi nogę na pierwszym schodku w tramwaju to od razu głową lewa prawa lewa prawa, czasem spojrzy w dół ale to tylko po to żeby sprawdzić czy ma okazje na podłożenie nogi innej rywalce, nie zdążę mrugnąć okiem, a ona długa i napierdala mnie z łokcia przepychając sie mówiąc coś pod nosem w stylu hitlerowskich slangów... często kończy sie to tym ze inna dewota która miała bliżej wygrywa ten jebany wyścig szczurów...

Innym przykładem będzie sytuacja gdy siedzę sobie grzecznie słuchając grzecznej muzyki (ostatnio nałogowo w tramwaju słucham radia maryja ale to tylko po to żeby bezpieczniej wrócić do domu - nigdy nie wiadomo kiedy jakiś staruch Ci zajebie za słuchanie satanistycznej muzyki), wracając do momentu kiedy siedzę słuchając mp3, ktoś napierdala mnie po ramieniu niby przez przypadek kijem, no to patrze w górę, a tu dewot który dyszy nade mną jak Vader ze SW a słowa wydobywające sie z jej ust brzmią jak "przejdź na ciemna stronę mocy" no Qrwa i jak tu sie nie wQrwic??!! A ja sie wQrwiam...

Kolejnym przykładem jest gra, tak zwana "zamiana miejsc" siedzę z jedna starucha (zajmuje 2 miejsce od lewej licząc od motorniczego, ona siedzie miejsce dalej ode mnie) stkie pozostałe miejsca są wolne a ona do mnie z hasłem "Proszę Pana zamieni sie Pan ze mną miejscami??" no Qrwa i jak tu sie nie wQrwic??!! A ja się wQrwiam... Zastanawiam sie czy ona liczy na to ze moje siedzenie jest bardziej nagrzane przeze mnie czy jak? Bo z taka gadką to na podryw się nie wylatuje...
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić sytuacji gdzie podchodzę do zajebistej laski, wymiary doskonale z hasłem "Hej, zamienimy sie miejscami??" przecież od razu weźmie mnie za jakiegoś pojebusa i ucieknie z tramwaju myśląc "tylko żeby mnie nie zgwałcił" czy coś w ten kolor...

... a teraz to będzie jeszcze gorzej, zbliża sie lato... wiec masowe kamikadze będzie w tramwajach, przecież jak wejdzie się w stado dewot do tramwaju w ten żar to równie dobrze można sobie strzelić w łeb... ten smród roznoszący sie w eterze będzie działał jak.... tutaj niestety sami musicie sobie wyobrazić bo ja aż takiej wyobraźni nie mam, ale wg mnie taka sama siarka była w Czarnobylu...

Kończąc posta odpuszczę troszkę dewotkom i dodam ze motorniczy nie jest lepszy bo napierdala tym tramwajem, że trzymając sie poręczy z przodu po paru chwilach znajduje sie z tylu przez to bujanie tramwajem.... co on Qrwa od dzieciństwa chciał być celnikiem?? Bo trzęsie tym swoim tramwajem bardziej niż oni na granicy....
Tak wiec Qrwa i jak tu sie nie wQrwic... MPK i po prostu NIE!! No a ja się wQrwiam xDD

To teraz tak na zakończenie scy razem Qrwa i jak tu się nie wQrwić!!?? No a ja się...

niedziela, 13 kwietnia 2008

Kit Kat xP

...a kto nie lubi Kit Katów ten... dupa :P
Co można robić na promocji Kit Katów jak zabraknie produktu do degustacji?? :P
Tak naprawde to nic xDD
Animacja suXX i w ogóle...
Na szczęście udało mi się dojść do wniosku dlaczego schodzi minimalna ilość towaru ;]
Po prostu co podchodziłem do babki i gdy odpowiadała mi że "nie" to cicho w myślach mówiłem sobie "(...) pewnie jest lesbijką". xDD

sobota, 1 marca 2008

100% skuteczności - elo elo podryw xDD


Na wstępie zaznaczam, że ten temat jest poruszany na prośbę Oli Drum xD (Pozdrawiam stkie DzB ;**) .

Zacznijmy od tego, że zaplusujesz u dziewczyny jeśli na starcie pochwalisz się, że znasz Minisia (czyt. mnie) xDD
Oczywiście miło by było gdybyś dał jej jeszcze numer do mnie ;PP
Albo hmm... to zły pomysł bo później dostane po pysku za to, że komuś odbiłem laske xD

Boszz... tylko nie dodawaj, że znasz też kumpla który zna kumpla, który ma brata, którego kumpla kumpel zna DJ'a (pozdrawiamy '140' z Protectora) xDD dostaniesz kreske ju na starcie xDD
tylko jej nie wciagaj ;o

Jak właściwie podrywać?
Qrwa jedyny skuteczny sposób "Cześć, ...znam Minika"

sobota, 23 lutego 2008

kącik ser(c)owy ;o xDD

Na wstępie przepraszam za moją prawie tygodniową przerwę w uaktualnianiu bloga ;] być może miałem problemy z samym sobą, hmm ciąża? xDD

"Dziewczyno,
masz ochotę popisać sms z fajnym 25 latkiem.
Napisz coś o sobie
................" <----w miejscu kropek był nr telefonu ale go nie zapisałem bo ktoś stojący obok by powiedział do mnie "gej" a ja bym odpowiedział "sorry, no gaY" i tak w kółko aż w koncu by przyjechała TV i zrobiliby ze mnie geja roku ;o xDD

hmmm... takie ogłoszenie widziałem w środę na przystanku autobusowym (na Struga - dla zainteresowanych xP)...

Miejsce było idealne, widziałem zainteresowanie wśród hot old 80 ale gdy dochodziły do linijki z wiekiem to włączał im się straszny bulwers (zauważyłem m.in. po tupaniu). Czy ten
chłopak nie mógł pomyśleć o tej Halince z 76 na karku (zaznaczam że w tej liczbie zawiera się i wiek i rozmiar garba xD)?

Według mnie to jest nieuczciwe w stosunku do większego jak nie całego grona dziewoj które czytały to ogłoszenie no ale ja się nie znam...

PS. rezerwuje wszystkie przystanki od Kościuszki do Zachodniej włacznie ;]

wtorek, 19 lutego 2008

...polski bialy Akon xP

Jak to powiedział mój brat Max a'ka Karol "Dominik, będziesz polskim białym Akon'em" ;o xDD
Hmmm... nie pamiętam czemu tak powiedział bo jakiś czasu temu to było ;P
Ale jak już jesteśmy przy muzyce to pochwale się swoim hitem :D

3x refren:
Chcecie byc tacy jak ja (to spiewam ja)
Chcemy byc tacy jak Ty (to spiewa chórek czyli np wy) xDD
joł

zwrotki jeszcze nie ma ale wydaje mi się, żę chyba jej nawet nie będzie xDD
Nawine swój czarny tekst do jakiegoś klubowego kawałka to będzie wystarczyło to co napisałem tyle ze przez full legit track a nie tak jak to było planowane po 3 razach halo qrwa stop! xDD

Najbardziej załamuje mnie fakt, że oglądając te wszystkie murzyńskie klipy z tymi łańcuchami na szyi z moimi boskimi koralikami raper to chyba ze mnie nie będzie....

niedziela, 17 lutego 2008

Teletuby ;o xDD

Zastanawiałem się czy o tym napisać no ale macie pecha i napisze ;PP

Osobiście jak zobaczyłem ten obraz byłem lekko mówiąc w szoku i prawie zapadłem w śpiączke...
9 lutego będąc na promocji (w sumie to nie musicie wiedzieć czego ale napisze - Hortexu - takie soki dla niekumatych ;PP) co widzę, widzę matkę z dzieckiem w wózku bawiącego sie teletubisiem ;o no myślę sobie qrde co jest grane. Oczywiście puściłbym to w niepamięć ale czułem gdzieś głęboko, że to dziecko jest wykorzystywane przez tego fioletowego teletuba.
Zastanawiałem się czy torebka która niesie jej mama jest na pewno jej czy fioletowego figlarza.
Ja po prostu nie wiem co się dzieje bo przecież są te wszystkie barbie, keny, misie pysie, pieski maskotki, nawet breloczki, a mama co robi? Idzie na dział "zabawki inaczej" i bierze teletubisia...

Ktoś może napisać, że zazdroszcze, że nie miałem "takiego" dzieciństwa z takimi elo elo zabawkami ale mi tam wystarczyła moja kolekcja lego i resoraki ;D ale to i tak jak się tym wszystkim bawiłem to w domu a nie w miejscu publicznym jak real w manufakturze. Jakoś nie wyobrażam sobie siebie, mojego nienarodzonego dziecka albo kogoś z moich znajomych (jak już tu jestem to pozdrawiam Artura ;PP) biegającego z teletubisiem pomiędzy ludźmi krzycząc "jata jata" czy coś w ten deseń ;)

Oczywiście każdy lubi to co lubi ]:-> ale zanim kupicie jakiś prezent na gwiazdkę, walentynki, czy tam nawet bez okazji komukolwiek zastanówcie się 22 i pół raza albo po prostu spytajcie mnie :P
.

sobota, 16 lutego 2008

...no to start

Skoro to moja pierwsza notka na blogu to zacznę od wstępu... xDD
jestem Miniś i nie lubię słowa "aczkolwiek" nie ma tu żadnych głębszych powodów po prostu to słowo na mnie działa tak jak hmmm na staruszka viagra xDD
Czemu założyłem bloga? A no (wiem że tak sie zdania nie zaczyna ;PP) nawet sam nie wiem ;o
W ogóle to zacząłem właśnie rozmawiać sam ze sobą ;o xDD

Dostałem przed chwilką wiadomość, że mój blog zwiększył im ilość odwiedzin w ciągu tego dnia (zaznaczam, że założyłem go 35 minut temu) o 2 miliony :D Plus minus wychodzi, że jesteś 2 000 001 osobą która odwiedziła mojego bloga, ufff... a ja się zastanawiałem się co mi tak muli ta stronka xDD
Boszzz jaka zajebistą notkę napisałem :D chyba wystawie swojego bloga na allegro xDD

Dobra pora troszkę tutaj posmucić xDD
Wczoraj były walentynki i qrde zastanawialiśmy sie w pare osób czemu to facet musi stko planować ;o. Przecież walentynki to niby dzień zakochanych czyli krótko wyjaśniając 2 osób najlepiej gdyby były to osoby różnej płci no ale wyjątki się zdarzają xDD. Do czego zmierzam... w sumie to do niczego xDD. Miałem dłuższa rozkmine w głowie na ten temat ale godzina robi swoje :)

Dokończę pisać kiedyś tam :)
Branoc ;**